بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم

Wednesday, May 26, 2010

Ah!! Sepupu Aku Dah Pandai!!

eh ko berkipas2 plak?? hahaha!!

Sebelum terjadinya bibit manis diatas.. (manis ke? pandailah dia jawab nanti yer.. hahahaha!!)
Pada satu malam yang membosan kan sambil mencuci mata kat salah sebuah kedai makan yang boleh la dikatakan popular di Kota Bharu tu (popular ke pi? hahaha!!).. Telah ditakdirkan pula melihat sepasang kekasih duk geli-geli bermadu asmaradana betul-betul dihadapan meja kitaorang..
Sepupu aku mula bersuara..

Firdaus: Ah!! Dunia tidak adil!! Asal orang ada awek aku tak da!!?

Faiz: Ala.. Ilek ar der.. Kang Tuhan dah bagi kau pulak yang tak mampu handle.. Hahaha!!

Firdaus: Ko cakap senang laa.. Ko tu PLAYBOY sepupu sepapat dengan buaya darat..

Faiz: Laa.. Kate pkai CROCS (same-same baru beli kat wakaf che yeh).. Hahahaha.. Mane ade dowh!! Aku single lagi setia kot..

Firdaus: Ah! SETIA ape nyer ko??

Faiz: Setia pada yang ENAM usaha pada yang LIMA..

Firdaus: Pundek la ko!! Perli plak..

Maka apa yang telah aku sebut menjadi kenyataan.. So.. Pandai pandai la dia.. Hahahaha!! Matpi & Zaty jangan mara yer.. Adik sedare mu bergurau jer.. Eh? Zaty jugak? Ah!! Ambek la!! Hahahaha..


p/s: sila baca dengan hati yang tenang untuk mengetahui apa yang tersirat.. yang tak berkenaan sila abaikan.. hahahaha!!

No comments:

Post a Comment